Michelin, cel mai mare producator de cauciucuri din Europa, a avut in 2006 un profit in scadere fata de anul trecut, deoarece majorarea preturilor nu a reusit sa compenseze integral cresterea preturilor materiilor prime, informeaza NewsIn.

Michelin estimeaza ca profiturile operationale ale companiei vor creste simtitor in acest an. Profitul operational al companiei Michelin, calculat fara cheltuielile exceptionale, a scazut in 2006, cu 2,2%, la valoarea de 1,338 miliarde euro (1,75 miliarde dolari), peste previziunile medii ale analistilor. Profitul operational dupa calcularea tuturor costurilor a fost de 1,118 miliarde euro.

Reprezentantii Michelin au anuntat ca vor sa creasca dividendele cu 7,4%, la 1,45 euro/actiune.

Cotatia actiunilor Michelin a crescut cu 6,3%, la 79,65 de euro, dupa ce a atins un maxim istoric de 79,95 euro. Actiunile Michelin au crescut cu 3,3% pana acum in 2007. in 2006, actiunile Michelin s-au scumpit cu 53%.

Actiunile Michelin au crescut in contextul in care companiile rivale japoneze Bridgestone si Yokohama Rubber au majorat previziunile lor pentru vanzarile si castigurile din 2006.

"Cresterea actiunilor Michelin se intampla ca efect al restructurarii anticipate la amplasamente foarte scumpe ale companiei din Europa si America de Nord", a spus analistul Stephen Cheetham de la Sanford C. Bernstein, citat de Reuters.





Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri F