De la începutul acestei luni, platforma Twitter, care între timp și-a schimbat denumirea în X, a început să plătească creatorii de conținut verificați cu bani rezultați din reclame. Printre primele celebrități plătite de Twitter se numără Andrew Tate, aflat în arest la domiciliu în România, și pe frații Ed și Brian Krassenstein, doi cunoscuți influenceri americani.

Compania a anunțat că programul de partajare a veniturilor rezultate din reclame este acum disponibil pentru creatorii eligibili la nivel global, potrivit Techcrunch.com.

Programul, potrivit postărilor proprietarului X, Elon Musk, își propune să distribuie 5 milioane de dolari în prima rundă de plăți pentru creatori. Acest lucru ar fi cumulat începând cu luna februarie, a menționat el.

Mai mulți creatori au anunțat că au primit plăți substanțiale ca urmare a acestei inițiative a Twitter de împărțire a veniturilor din reclame, unele variind între cinci și șase cifre.

Pentru a fi eligibili, utilizatorii X vor trebui să se aboneze la Blue (fostul Twitter Blue) sau la secțiunea Organizații Verificate și trebuie să aibă „cel puțin 15 milioane de afișări pe postările cumulate în ultimele trei luni”, se explică pe site-ul de ajutor al Twitter. În plus, utilizatorii trebuie să aibă cel puțin 500 de urmăritori.

X monetizează reclamele difuzate în răspunsurile la postările creatorilor pentru a determina plățile, nu anunțurile difuzate în cronologia X principală. Acest lucru îi încurajează pe creatori să posteze lucruri care încurajează o mulțime de conversații. În timp ce acest lucru ar putea duce la discuții sau opinii controversate și alte conținuturi extreme, X a pus niște limite pentru ceea ce este permis. Conținutul sexual, violența, comportamentele criminale, jocurile de noroc, drogurile, alcoolul și „schemele de îmbogățire” nu sunt permise, de exemplu. De asemenea, creatorii nu pot încerca să monetizeze conținutul protejat prin drepturi de autor pe care le dețin.

Odată cu anunțul de astăzi, programul este acum disponibil la nivel global pentru creatorii care îndeplinesc cerințele de eligibilitate.

„Vrem ca X să fie cel mai bun loc de pe internet pentru a-ți câștiga existența ca creator și acesta este primul nostru pas în a te răsplăti pentru eforturile tale”, se arată într-o postare a contului oficial X.

Linda Yaccarino, CEo Twitter, a anunțat la rândul său că a apărut o adevărată schimbare a jocului pentru creatorii de conținut.

Pe lângă lansarea globală, Elon Musk a postat și pe Twitter un grafic care indică că utilizatorii lunari X au atins un nou maxim în 2023, chiar și după eliminarea roboților, susține el. (Eliminarea botului este o activitate continuă, desigur, nu un scenariu unul și gata). Graficul indică faptul că Twitter a ajuns la un moment dat 541,5 milioane de utilizatori lunari, dar nu este etichetat pentru a afișa lunile. De asemenea, nu este clar modul în care Musk determină ceea ce se califică drept „utilizare lunară”, în comparație cu standardul industrial MAU (utilizator activ lunar).

Graficul diferă de ceea ce au distribuit alte companii folosind instrumente de măsurare terță parte, inclusiv CEO-ul Cloudflare, Matthew Prince, care a subliniat recent că traficul este limitat către domeniul Twitter. Simialarweb a raportat, de asemenea, scăderi ale traficului Twitter odată cu lansarea Threads.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri