Distance, un retailer de articole sportive din Franța, i-a lăsat pentru o zi pe clienții săi să îi "fure" produsele, dar cu o singură condiție: să întreacă la fugă un alergător profesionist.

Ingenioasa campanie s-a numit "Rob It To Get It" (Ca să iei produsul, fură-l, n.r.), iar sprinterul pe care clienții au fost nevoiți să-l întreacă a fost Méba Mickael Zeze, fost campion olimpic care a alergat proba de 100 de metri în sub 10 secunde.

Pentru eveniment, acesta a fost deghizat în bodyguard, misiunea lui fiind aceea de a-i prinde pe clienții care încercau să plece cu produsele din magazin, conform New York Post.

Sursa citată arată că, din 74 de clienți care au încercat să facă acest lucru, doar doi au reușit, un bărbat și o femeie.

Singurul motiv pentru care au avut succes, însă, a fost faptul că la trecerea de pietoni pe care apucaseră să fugă s-a aprins culoarea roșie a semaforului exact când voia și fostul campion olimpic să traverseze.

Astfel, Méba Mickael Zeze a fost nevoit să se oprească, iar cei doi s-au făcut nevăzuți cu produsele "furate".

Pe de altă parte, Lionel Jagorel, managerul magazinului, a declarat că a meritat să fie furate cele două produse în schimbul publicității obținute.

"Am pierdut două produse, dar valoarea campaniei este mult mai mare", a declarat acesta, pentru Washington Post.

Creatoarea campaniei a fost agenția de publicitate BETC, intenția declarată a acesteia fiind de a viraliza evenimentul.

Sursa foto: Shutterstock / MonstarStudio

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri