Johnson & Johnson, unul dintre cei mai mari producatori de medicamente, instrumente farmaceutice si produse de larg consum, si-a dezvaluit planul de restructurare, care are ca principal obiectiv scaderea costurilor, anunta Forbes.
Planul vizeaza reducerea fortei de munca cu 4% si stabilirea unor pretaxe cu valori cuprinse intre 550 si 750 milioane de dolari, pentru a doua jumatate a anului 2007. Chiar si fara introducerea noilor taxe, Johnson & Johnson se asteapta sa se ridice la inaltimea estimarilor sale initiale de profit, pentru anul 2007.

Compania a anuntat ca planul de restructurare vizeaza, in principal, segmentele sale farmaceutice, care vor intampina mai multe termene de expirare a patentelor in urmatorii ani, precum si divizia Cordis, de productie a instrumentelor farmaceutice.

In procesul restructurarii, Johnson & Johnson va consolida anumite operatiuni ale segmentului sau farmaceutic si se va ocupa de o mai buna integrare a afacerii Cordis. Compania estimeaza ca noile actiuni de restructurare vor genera, anul viitor, castiguri suplimentare de 1,3 - 1,6 miliarde de dolari.

Reprezentantii Johnson & Johnson au declarat ca vor continua sa investeasca in tehnologii promitatoare si in produse inovatoare, in cadrul segmentelor cu cea mai rapida crestere din industria sanatatii. Compania estimeaza obtinerea unui profit pentru intregul an fiscal de 4,02 - 4,07 dolari pe actiune, fata de 4,06 dolari pe actiune, cat prevad analistii de la Thomson Financial.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri