Compania Nike Plc, producatorul numarul unu mondial de produse sportive, a acceptat sa cumpere firma britanica UmbroPlc, de asemenea producatoare de articole sportive, pentru suma de 285 de milioane de lire sterline (echivalentul a 580 de milioane de dolari), anunta Reuters.
Nike a anuntat ca actionarii Umbro, sponsorul principal al echipei nationale de fotbal a Marii Britanii, vor primi 193,06 pence pe actiune, suma cu 61% mai mare decat pretul de inchidere al actiunilor cu ocazia sedintei bursiere din 17 octombrie, de 120 de pence.

Actiunile grupului Umbro, care oferise un avertisment luna trecuta ca profitul pentru anul 2008 nu va atinge estimarile analistilor, dupa ce tricourile England replica s-au vandut slab in 2007, au incheiat sedinta bursiera de luni la nivelul de 165 pence.

Analistul firmei Seymour Pierce, Andrew Wade, a declarat saptamana trecuta ca nu crede ca un pret de 150 de pence pe actiune este sustinut de fundamentele economice, in timp ce alt analist, a carui identitate ramane nedivulgata presei, a declarat ca 160 de pence pe actiune este un pret corect.

Firma Umbro a lucrat la o strategie ce se concentreaza mai mult pe echipamentul de fotbal decat pe tricourile England replica.

Compania a sperat ca prin extinderea afacerii la nivel international, performantele financiare vor fi mai putin costisitoare in urma trecerii de la un an plin de turnee de fotbal la unul lipsit de activitati sportive.

Firma britanica de distributie de articole sportive JJB Sports Plc a declarat vineri ca a achizitionat 10,12% din actiunile Umbro pentru a-si proteja interesele pe piata in ceea ce priveste tricourile replica.

Firma Umbro a primit consultanta din partea JPMorgan Cazenove, in timp ce Merrill Lynch actioneaza drept consilier financiar si broker pentru firma Nike.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri