Grupul produce si vinde otel, dar si lifturi, submarine si yachturi, si a fost grav lovit de recesiune. In perioada analizata, numai vanzarile de lifturi au inregistrat crestere.
Grupul a avut in anul financiar ce s-a incheiat in septembrie costuri suplimentare de 1,6 miliarde euro generate de constructia a doua noi fabrici, de restructurare si de deprecieri.
Principala afectata a fost divizia tehnologica, ce deserveste sectorul auto si pe cel naval, ambele puternic lovite de criza financiara.
In plus, compania a anuntat, luna trecuta, ca vrea sa reduca personalul cu inca 20.000 de angajati.
ThyssenKrupp a decis sa inregistreze costuri maxime in anul financiar 2008-2009, pentru a putea incepe urmatorul an "pe o baza solida, intarit de criza financiara". La nivel contabil, aceasta inseamna ca, in anul financiar 2009-2010, rezultatele vor fi in crestere neta, plecand de la un nivel foarte scazut.
Pentru anul viitor, grupul estimeaza un profit inainte de taxe intre 100 si 500 milioane euro. De asemenea, grupul mizeaza pe o stabilizare a cifrei de afaceri, pe fondul revenirii economiei in general si a pietei otelului in special.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: