ThyssenKrupp, cel mai mare producator de otel din Germania, a afisat o pierdere inainte de taxe de 2,36 miliarde euro pentru anul financiar 2008-2009, reprezentand cel mai slab rezultat din istoria companiei, din cauza costurilor masive de restructurare si a caderii pietelor, scrie AFP.
ThyssenKrupp, unul dintre pilonii industriei germane, a inregistrat o scadere a cifrei de afaceri de 24%, la 40,6 miliarde euro, arata NewsIn.

Grupul produce si vinde otel, dar si lifturi, submarine si yachturi, si a fost grav lovit de recesiune. In perioada analizata, numai vanzarile de lifturi au inregistrat crestere.

Grupul a avut in anul financiar ce s-a incheiat in septembrie costuri suplimentare de 1,6 miliarde euro generate de constructia a doua noi fabrici, de restructurare si de deprecieri.

Principala afectata a fost divizia tehnologica, ce deserveste sectorul auto si pe cel naval, ambele puternic lovite de criza financiara.

In plus, compania a anuntat, luna trecuta, ca vrea sa reduca personalul cu inca 20.000 de angajati.

ThyssenKrupp a decis sa inregistreze costuri maxime in anul financiar 2008-2009, pentru a putea incepe urmatorul an "pe o baza solida, intarit de criza financiara". La nivel contabil, aceasta inseamna ca, in anul financiar 2009-2010, rezultatele vor fi in crestere neta, plecand de la un nivel foarte scazut.

Pentru anul viitor, grupul estimeaza un profit inainte de taxe intre 100 si 500 milioane euro. De asemenea, grupul mizeaza pe o stabilizare a cifrei de afaceri, pe fondul revenirii economiei in general si a pietei otelului in special.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri