Pentru industria haute couture de la Paris viitorul este nesigur. Designerul Christian Lacroix si-a prezentat noua colectie, insa acest lucru a fost posibil doar pentru ca furnizorii de materiale cu broderii fine si colaboratorii de pantofi au acceptat sa lucreze fara a fi platiti, scrie International Herald Tribune.
De asemenea, casa de moda Christian Dior Couture, parte a grupului LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, a renuntat la o locatie grandioasa pentru a-si prezenta cea mai noua colectie in propria locatie. Cu toate acestea, reducerea costurilor nu a vizat aranjamentele florale cu mai mult de 4.000 de trandafiri.
Sidney Toledano, presedinte si director executiv la Christian Dior Couture, spune ca aceasta masura a avut scopul de a evidentia adevaratele caracteristici ale conceptului haute couture, si nu reducerea costurilor de organizare, intrucat show-ul a fost la fel de costisitor si in aceste conditii.
In aceste conditii, designerii italieni sunt cei care dau un impuls industriei din Paris. Giorgio Armani a inceput sa ia parte la calendarul prezentarilor, prin colectia Privé, iar Roberto Cavalli a anuntat ca in curand va lansa o noua colectie de lux destinata clientilor fideli brand-ului, disponibila in boutique-ul sau inaugurat recent la Paris.
Mai mult decat atat, Cavalli a prezentat colectia sa cu rochii pentru evenimente speciale, destinate femeilor care sunt dispuse sa investeasca sume mai mari de 25.000 euro pentru o tinuta cu broderii fine si aplicatii de perle.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.
Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.
În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: