Oamenii de afaceri din Romania sunt deja familiarizati cu primele doua elemente si, in ultima perioada, acorda o tot mai mare importanta si managementului imaginii companiei pe care o reprezinta sau a produselor/serviciilor care stau la baza activitatii lor. Iar pentru aceasta, au nevoie de agentii de relatii publice specializate. Daca in perioada 2003-2004, PR-ul era pus pe ultimul loc in planurile de mediatizare, acest an a adus o crestere semnificativa a importantei acordate de companii activitatii de relatii publice, precizeaza Elena Barbu, director al agentiei 4ACE.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Management »



Setari Cookie-uri