Doar una din patru persoane care lucreaza in domeniul publicitatii este familiarizata cu avantajele aduse de expunerea pe Internet. Aceasta este concluzia unui sondaj realizat de agentia de publicitate online Imedia Network, pe un esantion de 50 de companii de publicitate si firme mari sau mijlocii. Exista o inertie generalizata in publicitate, apreciaza Val Voicu, directorul Imedia. Potrivit acestuia, romanii din industria de publicitate nu sint receptivi la nou. Publicitatea online este cunoscuta ca fiind una dintre cele mai ieftine modalitati de promovare a unui serviciu sau produs, avind, de asemenea, avantajul unei bune interactiuni cu publicul vizat. O firma mare sau medie, pentru a fi concurentiala, trebuie sa tina pasul cu ultimele tendinte. Daca nu este prezenta pe Internet, o firma poate pierde atit din vinzari, dar si ca imagine, spune Voicu. Piata publicitatii online a ajuns in primele luni ale acestui an la 400.000 de euro si se estimeaza ca in urmatoarele trei luni aceasta va atinge pragul de 5-600.000 de euro. De asemenea, potrivit Imedia Network, in anul 2005 piata de profil este estimata la 2,5 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri