Agentia GMP PR lanseaza o divizie dedicata de Employer Branding in contextul in care piata muncii din Romania se confrunta cu o dinamica fara precedent si tot mai multi angajatori dezvolta platforme de comunicare menite sa inspire, sa loializeze si sa retina angajatii. Noua divizie are o echipa de patru persoane pentru inceput si este coordonata de Catalina Seitan.

Cu o experienta de peste zece ani in PR, din care opt in agentie, Catalina a dezvoltat zeci de proiecte de comunicare interna si campanii de employer branding pentru unii dintre cei mai mari angajatori de pe piata de retail, oil & gas, banking, FMCG si farma.

Divizia va oferi consultanta in dezvoltarea brandului de angajator atat intern, cat si extern, va crea campanii de recrutare si loializare, campanii de comunicare interna, dar si actiuni tactice menite sa sprijine obiectivele de HR.

„Agentia noastra raspunde unor nevoi ale pietei. Gasirea si pastrarea fortei de munca este una dintre principalele preocupari ale clientilor nostri astazi. Millenials si Generatia Z pun presiuni fara precedent asupra angajatorilor si schimba modul de comunicare. Metodele traditionale de motivare cum sunt bonusurile si teambuilding-urile functioneaza din ce in ce mai putin, noul profil de angajat asteapta experiente memorabile de la locul de munca. Vor castiga acele companii care vor avea o strategie realista de employer branding” a spus Ioana Manoiu, managing partner GMP PR.

In 2016, GMP PR a fost prima agentie care a lansat un departament de Brand Journalism si altul de Measurement & Consumer Behavior. Acestea s-au alaturat departamentului de Crisis & Issues Prevention and Management, care anul acesta implineste opt ani.

Fondata in 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agentii de relatii publice din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri