In vremuri dificile pentru jurnalismul de calitate, The New York Times continua sa inregistreze cresteri semnificative ale numarului de abonati. Publicatia a anuntat ca al patrulea trimestrul al anului 2017 i-a adus 157.000 de abonati, insemnand venituri totale din abonamente de peste 1 miliard de dolari in 2017, care reprezinta 60% din veniturile totale ale companiei ce detine The New York Times.

Datorita cresterii numarului de abonamente digitale, veniturile totale ale The New York Times au crescut in 2017 cu 8%, pana la 1,7 miliarde dolari, si cu 10% in cel de-al patrulea trimestru, cu 484 milioane dolari.

La finalul anului trecut, compania Times avea peste 2,6 milioane de abonamente digitale, iar veniturile rezultate din abonamentele digitale cu crescut cu 46% fata de 2016, reprezentand 340 milioane dolari si cu 51% in ultimul trimestru, ajungand la 96 milioane de dolari.

Veniturile din abonamente au crescut cu 15% in 2017 fata de anul anterior, iar pentru ultimul trimestru s-au majorat 19%, ajungând la 269 milioane de dolari.

Veniturile din publicitatea digitala ale publicatiei au crescut cu 14% in 2017 fata de anul anterior, ajungand la 238 milioane dolari. Ultimele trei luni ale anului au insemnat venituri din publicitate in crestere cu 9%, de 84 milioane, iar acum advertising-ul reprezinta 46% din veniturile totale ale The New York Times.

Citeste si:
Independent si Times ar putea renunta la gratuitate in cazul...
Independent si Times ar putea...

Cu venituri de peste 600 milioane dolari rezultate din digital advertising, compania este tot mai aproape de a-si atinge targetul setat pentru 2020, de 800 milioane dolari.

Sursa foto: Erika Cross/SHutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si