Grupul de comunicare Hello a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, in crestere cu 7% fata de volumul din anul precedent. Motorul cresterii a fost consolidarea competentelor de food intelligence prin proiectele Foodwise Marketing, agentia grupului specializata in marketing strategic, furnizare de continut creativ si executie/ implementare pentru industria de food&beverages.

“Dupa o crestere intensa in 2016, de 40%, anul trecut l-am dedicat consolidarii echipei si proiectelor care au permis dezvoltarea competentelor in domeniul food&bev, de la strategie si concept, pana la implementare si project management. Am demarat campanii ample de comunicare integrata pentru clientii nostri si ne-am aventurat in lansarea propriei platforme de CSR, proiectul Foodcare, al carui obiectiv este educarea pentru reducerea risipei alimentare”, a declarat Marilena Istratescu, Managing Partner si Co-Fondator al grupului Hello.

Investitii in educatie pentru reducerea risipei alimentare

In 2017, Foodwise a lansat platforma de implicare sociala www.FoodCare.ro , un demers pentru educarea publicului si a jucatorilor din industrie in scopul prevenirii risipei alimentare si activarii responsabilitatii fata de resurse.

Prima campanie de activism social dezvoltata prin platforma FoodCare in vara 2017 a fost «It’s ok to take away», o campanie de reducere a risipei alimentare in HoReCa. Campania s-a adresat industriei prin solutii practice pentru a incuraja consumatorii sa ia la pachet comanda consumata doar partial in locatie. Peste 1 milion de clienti au fost expusi la mesajul campaniei, prin parteneriate strategice cu restaurante si campania online de informare.

Pentru 2018, grupul Hello a bugetat investitii in valoare de 30.000 euro in proiectele desfasurate sub umbrela FoodCare.

Citeste si:
Estimare: Piata apelor minerale din Romania valoreaza un miliard euro
Valvis: Piata apelor minerale...

“In acest an, eforturile FoodCare sunt directionate catre educarea, constientizarea si dezvoltarea spiritului responsabil al consumatorilor finali fata de resursele alimentare. Pornim de la un insight ingrijorator, conform caruia o treime din mancarea cumparata ajunge la gunoi. Ne dorim sa atragem sprijinul marilor retaileri pentru incurajarea respectului fata de hrana si reducerea risipei.” - adauga Marilena Istratescu.

Tendintele din 2018 in food&beverages

Pentru anul in curs, grupul HELLO vizeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 1-2 procente fata de 2017. Focusul de dezvoltare este reprezentat de fructificarea expertizei in domeniul food&bev prin proiecte de branding, comunicare integrata si executie.

“Ne uitam cu atentie la tendintele din domeniul food&bev si HoReCa si constatam ca directiile care domina anul acesta in industrie sunt legate de employer branding, campaniile prin care se creeaza experiente imersive cu brandurile si revenirea in atentie a generatiei X drept public central. Sunt tendinte ale industriei care vor sustine afacerile grupului in acest an, pentru ca, mai mult ca oricand, brandurile cauta solutii strategice creative de comunicare cu publicurile lor, iar noi ne bazam pe expertiza noastra in acest segment” mai spune Marilena Istratescu.

Foodwise Marketing este singura agentie specializata in marketing strategic si furnizare de continut creativ pentru industria de food&beverages din Romania. Grupul are capital 100% romanesc si cuprinde companiile Hello Communication si Hello Consumer Interaction – cu specializari complementare.

Citeste si:
FAN Courier se asteapta la o crestere de 10-15% in 2020
FAN Courier se asteapta la o...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cat cheltuie, in medie, un turist strain in Romania