Cotidianul financiar Financial Times vrea sa selecteze o agentie care sa se ocupe de actiunile sale de marketing direct, si asta dupa ce, in septembrie, a selectat DDB London sa se ocupe de contul sau ATL in valoare de aproximativ 10 mil. dolari.

Ziarul nu lucreaza cu o anumita agentie, insa apeleaza la RMG Connect si Draft FCB pentru realizarea de proiecte. Purtatorul de cuvant al FT a confirmat ca brandul se afla in cautarea unei agentii care urmeaza sa se ocupe de activitatile BTL de promovare a brandului.

DDB London a castigat contul de publicitate al FT dupa un pitch in care s-a confruntat cu Miles Calcraft Briginshaw Duffy si United London. Contul a fost anterior detinut, timp de 15 ani, de Delaney Lund Knox Warren & Partners, in timp ce DLKW Dialogue s-a ocupat de activitatile de marketing direct.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri