Campania a fost realizata la nivel local si este sustinuta printr-un spot TV, spoturi radio, machete in presa scrisa, materiale personalizate pentru fiecare participant (postere, flyere), activitati de Direct Mailing si print-un newsletter pe Internet.
Pe site-ul MasterCard a fost creata o sectiune de promotii care contine toate datele despre campanie."MasterCard urmareste prin aceasta campanie sa stimuleze posesorii de carduri MasterCard sa realizeze tranzactii cu instrumentele lor de plata la comerciantii din tara si din strainatate. in aceleasi timp, dorim sa recompensam consumatorii si sa le oferim posibilitatea de a castiga premii importante", a declarat Denisa Mateescu, general manager Southeastern Countries MasterCard Europe.
Din echipa care semneaza campania MasterCard fac parte: Raluca Cimpoieru -Account Manager si Matei Ioncica- Account Executive, de la McCann Erickson, Carmen Sterian -CS Director, Ileana Botez -Account Executive si Cristina Dima - Account Executive din partea MRM. Agentia media cu care s-a colaborat este Universal McCann.
Premiul cel mare consta intr-o excursie oriunde in lume, destinatia fiind aleasa de castigator. MasterCard Europe administreaza afacerea MasterCard Worldwide in Europa. Avand sediul central in Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezenta in 51 de tari europene, organizate administrativ in trei zone care includ Zona Unica de Plata Euro (SEPA), pietele mature si pietele aflate in dezvoltare din Europa.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: