Pentru al doilea an consecutiv, Matei Dima / BRromania (foto stânga) a reușit să aducă un alt film românesc în topul producțiilor cu cele mai mari încasări din cinematografele locale. Miami Bici 2 se află pe locul al doilea în clasamentul pe anul 2023, după doar trei weekenduri, și cel mai probabil va deveni săptămâna aceasta cel mai popular film al anului din România.

La realizarea articolului au fost luate în calcul doar filmele lansate în anul 2023.

La momentul publicării acestui articol, Barbie se află pe primul loc în topul încasărilor din 2023, cu bilete vândute în valoare de 13,8 mil. lei, în vreme ce Miami Bici 2 are încasări de 12,3. Barbie nu mai rulează în cinematografe, în vreme ce Miami Bici 2 a fost lansat de mai puțin de o lună.

Produs de Vidra Production (compania lui Matei Dima) și distribuit de Vertical Entertainment, Miami Bici 2 are toate șansele să închidă anul pe primul loc, în ciuda criticilor pe care comedia le-a atras în mediul online.

Un alt film produs de către Dima – Teambuilding – a terminat anul trecut pe locul al doilea în clasamentul general, fiind depășit atunci doar de Avatar: The Way of the Water – filmul cu cele mai mari încasări din istoria cinematografului românesc.

Citiți în continuare cum arată în momentul de față topul filmelor cu cele mai mari încasări în România, din 2023.

Locul 1 - Barbie (13,8 mil. lei încasări)

Locul 2 - Miami Bici 2 (12,3 mil. lei)

Locul 3 - Oppenheimer (11,9 mil. lei)

Locul 4 - Fast X (10,8 mil. lei)

Locul 5 - Romina VTM (9,5 mil. lei)

Locul 6 - Nuntă pe bani (9 mil. lei)

Locul 7 - Haita de acțiune (7,9 mil. lei)

Locul 8 - John Wick: Chapter 4 (6,5 mil. lei)

Locul 9 - The Super Mario Bros. Movie (5,8 mil. lei)

Locul 10 - The Nun II (5,8 mil. lei)

Sursa foto: https://miamibici.ro/

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri