Cheltuielile cu publicitatea outdoor in SUA au totalizat 1,6 miliarde de dolari in primul trimestru al anului 2007, conform declaratiilor Asociatiei Americane pentru Publicitatea Outdoor.

Pe categorii, serviciile locale si activitatile de entertainment au crescut cu 11,5% in primele trei luni ale anului, adjudecandu-si majoritatea cheltuielilor outdoor.

Cea mai semnificativa crestere a fost inregistrata de piata telecomunicatiilor, cu 20% mai mult comparativ cu primul trimestru al anului. Tot o crestere semnificativa, de 10%, s-a semnalat si in publicitatea outdoor a restaurantelor americane.

Pe segmentul de asigurari si imobiliare, s-a constatat o majorare cu 15% a cheltuielilor outdoor, ca urmare a competitiei acerbe dintre agentii, informeaza Asociatia.

In ceea ce priveste categoriile de retail si finante, cresterea cheltuielilor outdoor s-a situat sub 1%.

Asociatia Americana pentru Publicitatea Outdoor raspunde de peste 90% din totalul veniturilor la nivel industrial, cu peste 6,8 miliarde de dolari reprezentand veniturile anuale din vanzarile publicitare.

Piata de outdoor din Romania a inregistrat in ultimii ani un ritm de crestere constanta. Printre ultimele tranzactii de pe aceasta piata a fost achizitia Efect Media de catre Multireklam, cel mai mare jucator de pe piata outdoor din Ungaria, in aceasta vara. Recent, grupul american de advertising Clear Channel Outdoor a achizitionat un pachet de 51% din compania Klass Advertising, jucator cu venituri anuale de peste 4 mil. euro ce activeaza pe piata romaneasca de outdoor.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cum vede John Florescu Romania fara Hospice si ce solutii propune
Setari Cookie-uri