TikTok a fost ales de public drept platforma numărul pentru ad equity printre platformele video globale în raportul anual Media Reactions realizat de Kantar, un clasament global al canalelor și brandurilor media. De cealaltă parte, YouTube este considerată cea mai ”de încredere” platformă pentru publicitate.

Ad equity măsoară atitudinile pe care consumatorii le au față de experiența publicitară pe diferite platforme media. Un ad equity mai mare generează rezultate mai bune ale campaniilor pentru branduri.

De asemenea, conform raportului, TikTok a fost clasată pe locul 1 în ceea ce privește captarea atenției atât pentru consumatori, cât și pentru marketeri. Pe locul al doilea în topul captării atenției se află Instagram, în vreme ce pe a treiea pozție a urcat Amazon.

În ceea ce privește cele mai de încredere platforme pentru difuzarea publicității, YouTube ocupă primul loc, urmat de Google și Instagram.

Raportul Media Reactions din acest an are la bază peste 15.500 de interviuri cu consumatori și 850 de interviuri cu senior marketeri, acoperind aproximativ 330 de branduri din 23 de piețe.

Raportul complet poate fi descărcat la acest LINK.

Sursa foto: Shutterstock / viewimage

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri