Astfel, publicul-tinta pentru aceasta campanie este reprezentat de tinerii cu varste cuprinse intre 18-29 ani, din mediul urban sau rural, aflati la prima achizitie auto, fara prea mari posibilitati financiare, dar convinsi ca au calitatile necesare pentru a reusi.
Campania include toate canalele traditionale (TV, radio, print), insa este construita pentru a evidentia potentialul Internetului romanesc, celelalte canale actionand ca un teasing pentru site-ul concursului creat special pentru lansarea noului model Dacia. Graffiti BBDO a creat pentru lansarea noului model Dacia Logan KissFM site-ul www.logankissfm.ro. Aici participantii se pot inscrie in promotie votand una dintre cele 5 vedete ale muzicii romanesti care isi disputa suprematia: Andreea Balan, Andreea Banica, Anka Badiu, Miki si Delia. Concursul se desfasoara la nivel national in perioada 25 august-16 septembrie, iar premiile constau in cinci vehicule Dacia Logan KissFM.
Blogurile pentru campanie au fost alese in functie de notorietate si trafic, printre domeniile stantate cu bannerul Logan KissFM numarandu-se zoso.ro, piticu.ro, visurat.ro si ionutpopa.ro. Zoso.ro este blogul care ocupa locul intai in “Topul autoritatii”, realizat de analistul media Iulian Comanescu. Zoso se adreseaza unui public intre 16-49, care include categoria vizata de proiectul Dacia-KissFm. Bloggerul primeste intre doua si trei oferte publicitare pe luna si spera ca blogul sau va deveni, pe viitor, o sursa indeajuns de importanta de venit.
Spoturile TV au fost filmate in colaborare cu casa de productie Carlo Production, sub regia lui Cristi Gugu, avandu-i in calitate de producatori pe Radu Rotar si Leonard Bratu, in timp ce fotografiile pentru print si internet au fost realizate in colaborare cu studioul Carioca.
Din partea companiei Dacia, proiectul a fost coordonat de o echipa formata din: Rafael Treguer – Director de Marketing, Eduard Croitoru – Director Publicitate, Cecilia Tudor – Sef Produs, Viviana Popescu - Sef Proiect Implementare Marca. De asemenea, din partea KissFM au participat la realizarea proiectului Alexandru Radu - Director Marketing, si Simona Ionascu, Business to Business Manager.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei este formata din: Ema Prisca – Creative Director, Roxana Panaitescu - Senior Copywriter, Gelu Florea - Art Director, Patrick de Hillerin - Copywriter, Cristina Garlan - Art Director, Sorin Psatta - Strategy & Research Director, Costin Bogdan – JR Copywriter, Simona Costea - Account Director, Daniela Ioan - Account Executive, Liviu Isop – A/V Production Manager, Stefan Schultz – A/V Producer.
Campania de media a fost coordonata de agentia Media Direction, reprezentata de Razvan Varabiescu – Managing Director, Andreea Popescu – Group Strategic Manager, Diana Surubaru - Group Media Manager si Gabriel David – New
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: