Regia Autonoma de Transport in Comun Bucuresti ( RATB) a obtinut venituri de peste 2 milioane de dolari din publicitatea pe vehicule, in 2007, in crestere cu aproximativ 3%, comparativ cu anul 2006, a declarat, potrivit NewsIn, seful Serviciului Relatii Publice al RATB, Mihai Vladarau.

Potrivit datelor furnizate de catre Mihai Vladarau, RATB a incasat din publicitate in anul 2007 (estimativ pe 12 luni) suma de 2.020.000 de dolari, iar in anul 2006, suma de 1.960.000 de dolari.

"Gestionarea spatiului de publicitate la RATB este realizata de Serviciul Comercial Marketing, iar firma cu care avem contract de asociere pentru exploatarea spatiului publicitar este Euromedia Group S.A", a mai spus Mihai Vladarau.

Directorul de vanzari al Euromedia, Ioana Serbanescu, a declarat, pentru NewsIn, ca cei mai mari consumatori de publicitate pe RATB, in anul 2007, au fost cei din domeniul retail si soft drinks. "Cei mai mari advertiseri pe RATB, in 2007, au fost Carrefour, Cora, Practiker, Policolor, Pepsi, Europa FM si lista continua. Ei au investit bugete de sute de mii de euro in publicitate pe RATB", a declarat Ioana Serbanescu.

Cele mai solicitate linii din Bucuresti pentru reclama sunt liniile centrale. "Liniile centrale sau cele care strabat zone cuprinse in interiorul inelului central al Bucurestiului (Piata Romana, Piata Universitatii, Gara de Nord, Calea Mosilor, Soseaua Colentina etc) sunt cele mai solicitate linii pentru reclama", a declarat Mihai Vladarau.

Parcul auto al RATB este format, in prezent, din 1.000 de autobuze, 350 de tramvaie si 230 de troleibuze.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si