Metrorex a obtinut, in anul 2007, venituri din publicitate in valoare de 2,2 milioane de lei (suma ce include si TVA), in crestere cu peste 10% fata de anul 2006, a declarat, luni, pentru NewsIn, Mariana Petre, director al departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare din cadrul Metrorex.

Pentru gestionarea spatiului de publicitate din interiorul metrourilor si a celui de pe peroane, Metrorex lucreaza in colaborare cu trei agentii de outdoor.

"In cursul anului 2007, publicitatea in metrou s-a realizat prin trei asocieri in participatiune, incheiate de Metrorex cu: S.C. Euromedia Group, Betacons si Lemon Design", a mai spus Mariana Petre.

Directorul departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare - Metrorex a declarat pentru NewsIn ca, in 2007, in locurile oferite de Metrorex a predominat publicitatea din domeniul bancar si din cel al bauturilor racoritoare.

"Publicitatea in metrou a acoperit domenii foarte variate cum ar fi: bauturi racoritoare, domeniul bancar, produse cosmetice, pensii private, detergenti etc.", a mai spus Mariana Petre.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si