Grey a castigat la finele anului 2007 contul de strategie si creatie pentru Bosch, cont ce a fost gestionat pana la acel moment de catre agentia Notorious Advertising.
Agentia Grey a fost aleasa pentru a se va ocupa de comunicarea integrata a companiei Bosch: Creatie, ATL si BTL partea de media ramanand in continuare agentiei OMD.

"Provocarea lansata de Bosch la sfarsitul lui 2007 prin trei brief-uri structurate si cu obiective clare, dar si experienta pe categorie a agentiilor concurente ne-a mobilizat sa ne dorim mult acest client. A fost un pitch castigat in mod clar datorita frumusetii unor idei creative, eficiente, pornite dintr-o gandire strategica corecta. Am simtit din prima clipa ca suntem pe aceeasi lungime de unda cu clientul. Si sunt sigur ca 'suflul' unei noi agentii de creatie va fi simtit nu numai pentru brandurile Bosch, dar si pe categorie." a declarat Razvan Medrea, Account Director

Agentia Grey va dezvolta mai multe campanii diferentiate avand in portofoliu toate diviziile Robert Bosch: Auto, Scule Electrice, Termotehnica (cu marcile Junkers si Buderus) si Security Systems, .

Echipa Grey care se va ocupa de contul Bosch este formata din: Cristiana Spataru – Client Service Director, Razvan Medrea – Account Director, Mihaela Bourceanu – Account Manager, Florentina Ciocanea – Account Supervisor, Ciprian Bota – Account Executive; Mirela Loghin – PR Director, Georgiana Stanciu – PR Manager; Claudiu Dobrita si Stefan Vasilache – Cretive Directori; Alexandru Micu, George Grosescu – Art Directori, Mihai Fetcu – Senior AD, Costin Calugaru, Elena Negrescu, Cosmin Nicolae – Copy

Infiintata in 1992, agentia Grey Bucharest se afla in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania. Cu un numar de aproape 100 de angajati si un portofoliu larg de clienti, Grey Romania, parte a WPP, asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international: Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Corsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble, Hochland; ROMTELECOM si ClickNet, Cosmopolis, Butan Gas si Bosch. De asemenea, Grey ofera servicii specializate de PR, shopper marketing, direct marketing si evenimente.

Compania care a fost infiintata in Stuttgart in 1886 de catre Robert Bosch (1861-1942) sub numele “Atelier de mecanica fina si inginerie electrica” este astazi cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de larg consum si tehnicii pentru cladiri, si numara aproximativ 260 000 de angajati. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si aproximativ 300 de filiale si reprezentante regionale in peste 50 de tari. Bosch investeste mai mult de trei miliarde € in fiecare an in cercetare si dezvoltare, iar in anul 2006 a inregistrat peste 3 000 de patente in intreaga lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri