Promovarea revistei pozitionate un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta contine radio si print
Lowe & Partners deruleaza incepand cu luna mai campania de imagine a revistei SELECTIV in constructii si amenajari. Dupa cum ne transmit reprezentantii agentiei, revista este un ghid practic de conversatie, pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta

Campania contine o componenta puternica de print, un spot radio si conceptul grafic al site-ului revistaselectiv.ro . Revista este editata de catre Selectiv International si condusa de Viorica Udriste - Director General, de publicitate se ocupa Mariana Blaga Bodea Sales Manager. Revista este editata lunar in format A4 si cu un numar de minim 80 pagini.

Obiectivul principal al campaniei instincte ucigase create de Lowe este sa pozitioneze revista Selectiv ca pe un produs unic, complementar revistelor de specialitate deja existente si nu concurent cu ele. ne-au declarat partenerii din agentie ai campaniei. Selectiv nu invata cititorul cum sa isi construiasca sau sa isi amenajeze singur casa, ci ii ofera minimul de cunostinte necesare pentru a putea colabora eficient cu profesionistii, fara sa fie pacalit mai spun ei.

Ideea creativa a pornit din experienta personala a Vioricai (Udriste - Clientul), care a trecut prin chinurile iadului cand si-a construit propria casa. De aici a rasarit firesc ideea ca problemele legate de constructia casei ne trezesc instinctele ... ucigase motiveaza creativii alegerea crimei. Neintelegerile cu echipa de constructori (faiantari, fierari-betonisti si altii asemenea), datorate de multe ori nestiintei, te pot determina sa iti pierzi rabdarea si sa adopti o atitudine radicala. Si fatala. Consecintele sunt grave, mai ales pentru constructori Oana Radu, Account. Iar rezolvarea ar veni in pasul urmator: Revista Selectiv devine astfel o sursa de informatii extrem de utila, ajutandu-te sa eviti aceste consecinte extreme.

Orice lucrare, cat de mica, duce la cele mai mari drame, dureaza la nesfarsit si nu exista sa nu ajungi la momentul in care urasti ca te-ai apucat de treaba asta si-ti doresti sa-i vezi pe muncitori morti! Exact asta e insight-ul care a dus la campania Selectiv. Adauga Mihai Coliban, Creative Director.

Victimele au fost surprinse de fotograful nostru specializat imediat dupa savarsirea celor doua fapte abominabile Andreea Chirica, Copywriter. Fortele de ordine au inregistrat o baie distrusa cu buna stiinta de numitii Coliban Mihai si Mihalcea Otilia si apoi manjita cu sange (nu suntem inca in masura sa dezvaluim sursa acestuia).

Revista Selectiv a comandat crima prin vocea Vioricai Udriste (General Manager) si Eleodor Ghenoiu (Marketing & Communication Director). Din partea Lowe au lucrat fara manusi la realizarea campaniei Mihai Coliban (Creative Director & Art Director), Otilia Mihalcea (Art Director), Andreea Chirica (Copywriter), Oana Radu (Account Manager), Irina Stanciulescu (Audio Video). Fotograf Cosmin Gogu, producator Reload Film.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri