Cea de-a sasea editie a competitiei Romanian PR Award a inregistrat un numar record de participanti. Competitia reuneste 83 de campanii in cadrul celor 8 categorii de concurs: comunicare corporatista, comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor, PR pentru marketing, comunicare interna, responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate, organizatii non-guvernamentale, comunicare in domeniul public, campanii de creativitatea crescuta cu un buget redus.
Categoriile de concurs care au captat in mod deosebit interesul participantilor au fost PR pentru Marketing, Organizatii non-guvernamentale si Comunicare Corporatista unde s-au inscris cele mai multe lucrari: 23, 20, respectiv 12. Printre agentiile care au inscris proiecte in competitie se numara: GMP PR, The Practice, McCann PR, Rogalski & Grigoriu PR, Saatchi & Saatchi PR, Pleon Graffiti, Millenium Communications, Ogilvy Group Romania, Next Advertising, Vitrina, Kick Off Events, Lowe PR, Cohn&Jansen|Ashley&Holmes, Grey, Bloom PR, Mone Than Pub. Agentiile participante vor intra in cursa pentru distinctia Agentia Anului.

Jurizarea se va face in perioada 15 august - 10 septembrie pe baza criteriilor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, executia, evaluarea si creativitatea.

Juriul este prezidat de James Grunig, Profesor Emeritus in cadrul Departamentului de Comunicare al Universitatii Maryland, si reuneste 16 specialisti in comunicare din 8 tari: Peter Debreceny (SUA), Presedinte al Institute for Public Relations, Cornelia Kunze (Germania), CEO Edelman Deutschland si Practice Leader Consumer Marketing, Roman Geiser (Elvetia), CEO Burson-Marsteller Elvetia, Lidia Solomon, Corporate Communications Director Vodafone Romania, Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, Corneliu Cojocaru, Director de comunicare al BCR, Louis Williams (SUA), Presedintele agentiei L.C.Williams & Associates, Areti Georgilis (Grecia), Country Managing Partner Civitas Global Ketchum Romania si Bulgaria, Tony Meehan (Marea Britanie), Presedintele TMA Communications, Thomas Achelis (Germania), Presedintele Forum for International Communications, Stephen B. Young (SUA), Caux Round Table Global Executive Director, Adela Jansen, Secretar General al BRD Groupe Société Générale, Monica Tatoiu, CEO Oriflame Romania, Erwin De Weerdt (Belgia), Director al SilverLining, Management Communications & EU Affairs si Lavinia Huidan, Presedinte EIT Forum Auto.

Evenimentele Romanian PR Week se vor desfasura in perioada 30 septembrie - 3 octombrie, la JW Marriott, si il vor avea ca invitat de onoare pe James Grunig, Profesor Emeritus in cadrul Universitatii Maryland si unul dintre cei mai importanti autori si creatori de constructii teoretice in domeniul relatiilor publice. Festivitatea de premiere PR Award Gala Night va avea loc in seara zilei de 1 octombrie.

Evenimentele din cadrul Romanian PR Week sunt sustinute de Institute for Public Relations, Vodafone Romania, sponsor fondator, de sponsorii Pfizer, Alexandrion Group, BRD Groupe Societe Generale, Microsoft, Alpha Leasing Romania, British American Tabacco, InBev Romania, Grafica & Tipar, MOL Romania, Real Hypermarket, Media Image, Tritonic, Metromind, Netbridge, Publica, Mastermind Communications si de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Revista Cariere, Markmedia.ro, Wall-Street, Comunicatemedia.ro, Brand4Brands.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri