"Am ales serviciile TBWA/Chiat/Day pentru a reimprospata nivelul de comunicare dintre companie si consumatorii Pepsi si pentru a revigora pozitia companiei de leader pe piata advertiserilor”, a declarat Dave Burwick, director de marketing PepsiCo. America de Nord.
Potrivit raportului Advertising Age’s 100 Leading National Advertisers, PepsiCo a cheltuit aproximativ 162 de milioane de dolari pentru brandul Pepsi.
Compania a operat schimbari si in ceea ce priveste noua identitate Pepsi, optand pentru serviciile Arnell Group. Dupa ce a realizat noul logo al Pepsi, Arnell va fi responsabila si pentru crearea identitatii de brand si a ambalajului inovator. Agentia gestioneaza deja contul SoBe, un alt produs marca PepsiCo.
Pierderea contului Pepsi este cu siguranta o lovitura psihologica importanta pentru BBDO, agentie care a fost responsabila de transformarea acestui brand in “alegerea noii generatii/ the choice of the new generation” si asocierea produsului cu vedete internationale, de la Michael Jackson si pana la Michael J. Fox.
Cu toate acestea, in ultimii ani, marca Pepsi a pierdut din ce in ce mai mult din “stralucire”, iar brandurile companiei au scazut din punct de vedere al volumelor de vanzari si a cotei de piata.
Decizia de a renunta la serviciile BBDO este doar prima dintr-o serie mai lunga de anunturi. PepsiCo anunta in octombrie o noua strategie, desfasurata pe parcursul a trei ani, care vizeaza alocarea a 1,2 miliarde de dolari pentru initiative noi, aici inscriindu-se o noua gama de ambalaje, comercializare si marketing.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: