Bilantul inscrierilor la cea de-a zecea editie a festivalului AdPrint numara 120 de echipe de creatie din 54 de agentii din Europa si 325 de lucrari in competitie.
Lucrarile au fost inscrise in cele trei categorii de concurs care, de anul acesta, cuprind si sectiuni de print „inovativ”, in cadrul carora lucrarile vor fi jurizate pe criteriul folosirii creative a mediului, indiferent de produsul sau serviciul promovat. Lucrarile care exploateaza in mod conventional spatiile din presa si outdoor s-au regrupat in doua categorii: AdPrint Press & Magazine si AdPrint Outdoor & Poster.

Cele 120 de echipe reprezinta tari precum: Austria, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Franta, Germania, Grecia, Olanda, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Spania, Elvetia, Marea Britanie si Italia.

Printre agentiile romanesti inscrise in competitie se numara AD(D)VERITAS, AdVenture, Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, DRAFTCB Romania, GMP Advertising, Grey Worldwide Romania, Hook Communication, McCann Erickson, Mercury 360, Ogilvy & Mather, Propaganda, Publicis Romania, Rainbow, Saatchi & Saatchi Romania, Tempo Advertising, the secret service, United Media Corporation si Zmeura Communication.

Toate lucrarile inscrise vor fi expuse in cadrul expozitiei Absolut din Poiana Brasov, iar incepand cu a doua jumatate a lunii februarie, ele vor putea fi vazute si pe site-ul oficial al festivalului.

AdPrint 2009 se va desfasura in perioada 12-15 februarie in Poiana Brasov. Evenimentele AdPrint se adreseaza atat creativilor si oamenilor de marketing, cat si jurnalistilor si studentilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri