Saatchi & Saatchi, premiata la New York Festivals

Saatchi & Saatchi Romania a castigat un trofeu de aur si unul de bronz la New York Festivals.
Campania premiata cu “Gold World Medal” este cea de Print pentru Ariel - Unsewed Stains, in categoria “Home Products/Services”, iar cea distinsa cu “Bronze World Medal” este campania de Outdoor pentru Greenpeace – Bomb, in categoria “Environmental Issues”.

Echipele care au realizat campaniile castigatoare sunt formate din:
Ariel - Unsewed Stains: Nick Hine – Creative Director, Daniela Nedelschi – Art Director, Jorg Riommi – Copywriter, Matt Smith & Derek Green – Regional Creative Directors, Hamid Naqvi – Regional Account Director, Liana Petrascu – Account Executive, Carioca – Fotografie.

Greenpeace – Bomb: Nick Hine, Daniela Nedelschi, Jorg Riommi, - Creative Directors, Daniela Nedelschi & Jorg Riommi – Art & Copy, Anca Luca – Account Manager, Liana Petrascu – Account Executive, Carioca – Fotografie.

New York Festivals este una dintre cele mai importante competitii de profil din lume, care premiaza de peste 50 de ani excelenta in comunicarea creativa. Festivalul este format din mai multe evenimente separate, sectiunile clasice fiind transformate in festivaluri independente. Jurizarea se realizeaza online de catre directori de creatie din intreaga lume.

Saatchi & Saatchi face parte din grupul Centrade, care ofera servicii specializate complete prin departamentele si companiile componente. Printre clientii agentiei se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Mihai Morar, Radio ZU: Lumea îi ține minte pe cei care te fac să te simți bine!
Setari Cookie-uri