Cinci firme se lupta pentru campania Turist in Romania

Ministerul Turismului (MT) a primit cinci oferte de realizare a campaniei publicitare "Turist in Romania", care are ca scop promovarea interna a Romaniei ca destinatie turistica in perioada 1 august-25 decembrie, potrivit unui comunicat MT.
"Un numar de cinci firme sau asocieri au depus oferte in termenul precizat in anuntul de participare: Media Today, Media Investment, socierea Media One – SC Diadikasia Business Consultans, asocierea Best Advertising – Optimedia si Ars Advertising", se precizeaza in comunicatul de presa.

Documentatiile de calificare, ofertele tehnice si financiare depuse de cei cinci agenti economici vor fi analizate de o comisie de evaluare a MT.

Prin agentia de publicitate specializata care va fi declarata castigatoare se va desfasura campania de media care presupune promovarea pe trei posturi de televiziune a unor spoturi de 30 de secunde in perioada 1 august-25 decembrie 2009.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri