Proiectul de branding pentru Mini Feast, produs lansat de catre compania de panificatie Lidas din judetul Tulcea, a fost inceput de agentia de strategie si design de brand Redwine in primavara acestui an.

„A fost destul de dificil sa pozitionam acest produs care se afla la intersectia mai multor categorii: produse de panificatie, snacks, chips, biscuiti sarati, pretzels, crackers.Cu toate acestea, am pornit de la beneficiile principale ale produsului si de la nevoile targetului si am ajuns la ideea de brand – „gustare sanatoasa, dar savuroasa ”, a declarat Iulian Dumitru, director la Redwine.

Redwine s-a lansat la inceputul 2008, iar printre clientii cei mai importanti ai agentiei se numara Centrofarm, Coffee Heaven, Covalact, Dobre & Fiii, Fuchs Condimente Romania si Snack Attack.

Lidas este o companie locala de 15 ani pe piata si care in 2008 a avut o cifra de afaceri de 1,7 mil euro si un profit de aproximativ 56.000 de euro potrivit Ministerului de Finante.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
BRAT: Sprijin din partea autorităților pentru editorii legitimi de presă
Setari Cookie-uri