Mihai Gongu (28 de ani) este noul director de creatie al Graffiti BBDO, agentia de publicitate a BBDO Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare pe piata locala, dupa ce Ema Prisca, ceea care a coordonat departamentul de creatie al agentiei in ultimii trei ani, a decis sa continue pe cont propriu.
Gongu are o experienta de aproximativ opt ani in publicitate si lucreaza pentru Graffiti BBDO din 2005, fiind pe rand copywriter, senior copywriter si apoi deputy creative director. In 2009, Mihai a lucrat in departamentul de creatie al agentiei BBDO, in Berlin.

“Am avut sansa de lucra o perioada de vreme intr-o piata matura, cum este cea germana, in care oamenii din creatie sunt de profesie creativi, nu doar ca vocatie. Cred ca publicitarii trebuie sa-si recastige increderea clientilor, aducand plusvaloare vizibila nu doar in comunicatele de presa. Nu ma tem de criza economica. Din punctul meu de vedere, e genul de constrangere care cerne mai repede valoare. Este modul in care piete emergente precum Argentina sau Africa de Sud au ajuns sa aiba creatie de top si sa devina hub-uri chiar pentru clienti globali”, spune Mihai Gongu (foto).

Graffiti BBDO este prima agentie de publicitate infiintata pe piata locala, aceasta fiind lansata in 1991 de Cristian Burci cel care in 1997 a lansat si postul de televiziune Prima TV vandut in 2004 catre grupul pan-european SBS Broadcasting.

Anul trecut, agentia condusa de Cosmin Radoi a inregistrat o cifra de afaceri de 17,8 milioane de euro si un profit net de 450.000 de euro, potrivit datelor de Ministerul de Finante.

Graffiti BBDO face parte din grupul BBDO Romania care in 2008 a avut un business de 75,9 milioane de euro si profit net de 1,7 mil euro.

Din grupul condus de Nora Marcovici mai fac parte agentiile Media Direction (media), Pleon Graffiti (relatii publice) si Proximity (CRM-managementul relatiei cu clientii).

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri