Vlad Tudosie (foto), cel care in ultimii doi ani s-a ocupat de vanzarea de publicitate pentru postul de televiziune Discovery, va conduce de la 1 ianuarie echipa de vanzari de publicitate a diviziei TV a Intact, dupa ce in octombrie grupul a renuntat la regia Clir Media.
"Vlad Tudosie nu va mai conduce vanzarile de publicitate la Discovery incepand cu 1 ianuarie 2010. Vom selecta de pe piata din Romania un nou profesionist care sa conduca echipa locala de vanzari de publicitate, urmand sa anuntam numele acestuia de indata ce vom lua o decizie. Procesul de selectie este coordonat de Dorota Zurkowska-Bytner, Vice-President Ad Sales pe Europa Centrala, cu sustinerea echipei regionale de senior management, precum si a profesionistilor locali, intre care Ada Roseti, Channel Manager Romania", a declarat, pentru Wall-Street, Katarzyna Kieli, director general Discovery Networks Europa Centrala.

Echipa de opt oameni condusa de Tudosie va vinde publicitate pentru Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV si Antena International. Obiectivul noului departament este sa creeze pachete personalizate pentru potentialii clienti ai diviziei de televiziune a Intact. De asemenea, departamentul Trafic va fi integrat in noua echipa.

“Ei vor lucra indeaproape cu agentiile partenere pentru a le oferi tot sprijinul necesar in vederea dezvoltarii unor pachete inovative pentru clientii lor”, afirma Cristian Mihalache, business development director al Intact Media Group.

Departamentul de vanzari interne de publicitate pentru televiziune al Intact este format din Vlad Tudosie, Liviana Ionescu, Alexandru Cojocaru, Ciprian Baracu, Andreea-Mihaela Parvu, Corina Brandmeyer, Alex Petec, Cristina Plecadite, Daniela Pavel


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri