Adaptarea reclamelor TV la mediul online nu va fi un model de business care sa fie de viitor pentru Google si pentru partenerii sai din media in cazul in care aceste companii doresc sa beneficieze de potentialul internetului, scrie Financial Times, citand unul dintre oficialii motorului american de cautare.
“Ideea de publicitate online va disparea in cativa ani. Nu vom mai vorbi despre publicitate online, ci despre publicitate. Programele de radio si TV, presa tiparita, sunt toate distribuite prin internet si la un moment toate aceste diferente vor disparea”, a declarat pentru cotidianul britanic Nikesh Arora, director de vanari in cadrul Google.

Totodata, oficialul Google are incredere in cresterea veniturilor din publicitate ale gigantului american.

“Vrem sa facem mult mai multe angajari decat am facut in ultimele sase luni”, afirma Arora, adaugand ca Google nu are de gand sa se implice in business-ul de continut.

“Fundamental, noi suntem o companie de tehnologie. Daca te confrunti cu o problema tehnica imensa noi ne axam pe acest lucru", mai spune oficialul companiei americane.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri