MediaPro Interactiv, divizia de Internet a grupului MediaPro, lansata pe piata in luna iulie 2006, va functiona incepand cu 10 februarie sub numele de Apropo Media.

“Aceasta schimbare nu afecteaza in niciun fel activitatea firmei. Apropo Media va continua sa actioneze pe piata de publicitate on-line ca si pana acum, in dubla calitate: publisher online, lansand sau relansand proiecte proprii sau extensii on-line ale brand-urilor Publimedia, si broker de publicitate on-line, cu un portofoliu de peste 40 de site-uri, ce acopera cele mai importante segmente de public”, se arata intr-un comunicat de presa.

“Schimbarea denumirii companiei MediaPro Interactiv a fost generata de tranzactia din 2009 prin care Media Pro Management a vandut catre CME atat divizia de entertainment, cat si marca Media PRO", a declarat, pentru Wall-Street, Maria Apostol, PR si Corporate Affairs Director MediaPro.

MediaPro Interactiv a afisat in 2008 o cifra de afaceri de 12,5 mil. lei (3,41 mil. euro), in crestere cu 2,1 ori fata de 2007, cand agentia a inregistrat afaceri de 5,52 mil. lei (1,6 mil. euro). In schimb, MediaPro Interactiv si-a adancit pierderile la 1,42 mil. lei (387.039 euro) in 2008, fata de 437.698 lei (129.880 euro), potrivit datelor oferite de site-ul Ministerului de Finante.


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si