Dupa ce in perioada cat a lipsit de la carma companiei, brandul fanion Bergenbier a trecut printr-un rebranding menit sa-l transforme intr-o “bere unisex”, odata revenit la conducere Mihai Ghyka a inceput sa reorienteze brandul spre teritoriul masculinitatii.
Astfel, compania Bergenbier S.A. reia organizarea evenimentului Ziua Barbatului pe data de 5 mai, dupa un an de pauza. Cu ocazia evenimentului va fi lansata o editie speciala a ambalajului Bergenbier, in galben – culoarea clasica a Bergenbier, de dinainte de rebrandingul din 2009.

In martie 2009, sub conducerea directorului general Eduardo Luz, Bergenbier a trecut printr-un proces de rebranding ce presupunea schimbarea ambalajului din galben in rosu si repozitionarea comunicarii dinspre teritoriul masculinitatii spre cel al prieteniei. “Ziua Barbatului a functionat foarte bine pentru noi in trecut. Noul Bergenbier vorbeste despre prietenie. Vedem prietenia adevarata ca pe un termen mai elastic, unisex”, spunea pe atunci Eduardo Luz.

La inceputul lui 2010, Mihai Ghyka s-a intors la conducerea companiei InBev, dupa o absenta de doi ani (anterior, Ghyka petrecuse 12 ani in cadrul companiei). Printre primele schimbari operate de manager s-a numarat redenumirea companiei din InBev Romania in Bergenbier S.A.

“Ziua Barbatului este mai mult decat o simpla platforma de comunicare a unui brand, este o sarbatoare consacrata in mintea romanilor. In semn de pretuire pentru consumatori, am considerat ca cel mai important gest pe care il putem face pentru ei, in numele Bergenbier, este sa sarbatorim din nou in forta Ziua Barbatului”, a declarat pentru Wall-Street Mihai Ghyka (foto), presedinte Bergenbier S.A.

De asemenea, Ghyka confirma intoarcerea brandului Bergenbier la pozitionarea clasica: “Bergenbier a fost si ramane o bere care se adreseaza barbatilor, care i-a inteles, i-a sustinut si a respectat lucrurile importante pentru ei”.

In functie de reactia publicului la campania Bergenbier de Ziua Barbatului 2010, editia speciala, in galben, poate sa devina permanenta.

Campania va fi promovata pe toate mediile de comunicare, fiiind sustinuta si de un "imn" al barbatilor, concretizat intr-un spot TV.

“Comunicarea din 2009 a adaugat valorilor brandului o nota de contemporaneitate si de dinamism, alaturi de valorile prieteniei. Astazi, a venit timpul sa sarbatorim din nou barbatii din Romania. 5 mai este ziua lor”, conchide seful Bergenbier.

Bergenbier SA detine in industria berii pozitia a treia conform datelor de retail audit MEMRB Romania. Compania are doua fabrici de bere, la Ploiesti si Blaj, peste 750 angajati si o retea de distributie nationala. Produce marcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden. Principalii competitori ai Bergenbier SA sunt URBB, Heineken Romania si Ursus.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri