“Tendinta generala este aceea de inovare, testare, creativitate. Unul din indicatorii acestei tendinte este preferinta crescanda pentru proiecte speciale - sampling, cornere, branding de locatii. Un exemplu este campania nationala Bosch in cladiri de birouri care a folosit in mod creativ ramele din lift, inlocuind afisul cu o oglinda. Un alt exemplu este executia Colgate Lady Speed Stick Clinical pentru galeriile comerciale – o recreare a produsului montata pe un suport rotativ”, afirma reprezentantii Indoor Partnership.
Portofoliul Indoor Partnership cuprinde 10 medii - blocuri de locuinte, cladiri de birouri, hoteluri, saloane de coafura, cinematografe si mall-uri, galerii comerciale, hipermarketuri si supermarketuri, baruri si restaurante, spitale si clinici, licee.
Printre clientii Indoor Partnership se numara Cosmote, Orange, Romtelecom, Unilever, Colgate Palmolive, Avon, Danone, Coca Cola, Ursus, Heineken, Orkla, Porsche, Renault, Opel, Chevrolet, Mitsubishi, Banca Romaneasca, Visa.
Pentru acest an compania estimeaza vanzari de 1,5 mil. euro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: