Polul de media Indoor Partnership, format din Elevate si Sugar Media, a rasportat vanzari de 500.000 euro in primul trimestru din 2010 si o crestere cu 40% a numarului de clienti comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Numarul de branduri care au ales promovarea indoor in primul trimestru din 2010 a crescut cu peste 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Printre clientii noi castigati se numara Cosmote, Bosch, Danone, Wrigley’s, Dove, Tomi.

“Tendinta generala este aceea de inovare, testare, creativitate. Unul din indicatorii acestei tendinte este preferinta crescanda pentru proiecte speciale - sampling, cornere, branding de locatii. Un exemplu este campania nationala Bosch in cladiri de birouri care a folosit in mod creativ ramele din lift, inlocuind afisul cu o oglinda. Un alt exemplu este executia Colgate Lady Speed Stick Clinical pentru galeriile comerciale – o recreare a produsului montata pe un suport rotativ”, afirma reprezentantii Indoor Partnership.

Portofoliul Indoor Partnership cuprinde 10 medii - blocuri de locuinte, cladiri de birouri, hoteluri, saloane de coafura, cinematografe si mall-uri, galerii comerciale, hipermarketuri si supermarketuri, baruri si restaurante, spitale si clinici, licee.

Printre clientii Indoor Partnership se numara Cosmote, Orange, Romtelecom, Unilever, Colgate Palmolive, Avon, Danone, Coca Cola, Ursus, Heineken, Orkla, Porsche, Renault, Opel, Chevrolet, Mitsubishi, Banca Romaneasca, Visa.

Pentru acest an compania estimeaza vanzari de 1,5 mil. euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri