“In ciuda premiselor economice nefavorabile, am decis cresterea bugetului salarial din dorinta de a motiva in continuare echipa pe care o conduc astfel incat sa functioneze la un grad de capacitate peste cel inregistrat in anii trecuti.”, a declarat Beatrice Danis (foto), managing partner BrandTailors.
Anul trecut, compania a realizat 25 de proiecte, generate atat de clienti “traditionali” cat si de clienti intrati in portofoliul BrandTailors in 2009. Printre companiile pentru care BrandTailors a realizat programe de branding se numara Albalact, Azuga Waters, Lactalis, Libarom Agri si Randler.
In 2008, compania BrandTailors detinea o cota de piata de aproximativ 19%, care a crescut in 2009, potrivit estimarilor, cu doua-trei procente.
Pentru anul acesta, Danis estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 15%, in lei. “In momentul de fata avem in derulare peste 20 de programe de branding, 3 dintre acestea fiind castigate in cadrul unor licitatii de anvergura in luna mai. Ce ma bucura cel mai tare este faptul ca anul acesta am castigat 5 proiecte de creare de brand pentru 4 companii nou intrate in portofoliul BrandTailors. Iar anul este abia la jumatate”, a adaugat ea.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: