Compania de consultanta si design de brand BrandTailors a inregistrat afaceri de circa 515.000 euro in 2009, in scadere cu 15% fata de anul anterior. Calculata in lei, scaderea este de circa 3%.
La inceputul lui 2009, BrandTailors a crescut salariile tuturor angajatilor, dupa care a investit aproximativ 120.000 euro in lansarea diviziei de branding digital - Community BrandTailors. Astfel, la sfarsitul anului trecut, bugetul de salarii a inregistrat o crestere de 38% fata de nivelul din 2008.

“In ciuda premiselor economice nefavorabile, am decis cresterea bugetului salarial din dorinta de a motiva in continuare echipa pe care o conduc astfel incat sa functioneze la un grad de capacitate peste cel inregistrat in anii trecuti.”, a declarat Beatrice Danis (foto), managing partner BrandTailors.

Anul trecut, compania a realizat 25 de proiecte, generate atat de clienti “traditionali” cat si de clienti intrati in portofoliul BrandTailors in 2009. Printre companiile pentru care BrandTailors a realizat programe de branding se numara Albalact, Azuga Waters, Lactalis, Libarom Agri si Randler.

In 2008, compania BrandTailors detinea o cota de piata de aproximativ 19%, care a crescut in 2009, potrivit estimarilor, cu doua-trei procente.
Pentru anul acesta, Danis estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 15%, in lei. “In momentul de fata avem in derulare peste 20 de programe de branding, 3 dintre acestea fiind castigate in cadrul unor licitatii de anvergura in luna mai. Ce ma bucura cel mai tare este faptul ca anul acesta am castigat 5 proiecte de creare de brand pentru 4 companii nou intrate in portofoliul BrandTailors. Iar anul este abia la jumatate”, a adaugat ea.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri