Cocor are o noua echipa de marketing si comunicare

Centrul comercial Cocor are incepand din luna ianuarie un nou director de marketing, pe Albert Craiciu, si colaboreaza cu agentia de relatii publice Pi2 PR.

Albert Craiciu va elabora strategiile de marketing ale Cocor, in contextul accentuarii mediului concurential. Anterior, a ocupat functia de Deputy Marketing Director Anchor Grup SA pentru centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania, iar timp de 5 ani a coordonat comunicarea la Ambasada Frantei - Institutul Francez. Absolvent al programului de MBA de la INDE - CNAM Paris, Albert Craiciu are o experienta de 15 ani in marketing si comunicare si de 4 ani in retail.

In paralel, Cocor a externalizat activitatile de comunicare si relatii publice catre agentia Pi2 PR, cu care a colaborat anterior pe proiecte de social media. Pi2 PR a preluat din 2011 toate activitatile aferente implementarii strategiei de comunicare Cocor: media relations, event management, business to business communication, business to consumer communication etc.

Un prim proiect realizat in urma colaborarii dintre Albert Craiciu, Director de Marketing, si agentia Pi2 PR a fost lansarea Walk Of Fame din Piata Timpului Bucuresti (in imediata vecinatate a magazinului Cocor). Walk Of Fame este un proiect cultural care va gazdui stelele celor mai consacrati actori romani in semn de apreciere si promovare a valorilor artistice din Romania. Proiectul a fost lansat pe 31 ianuarie, prin inaugurarea primei stele, ce a fost acordata actorului Florin Piersic.

In urma deschiderii magazinului Cocor in octombrie 2010, compania care controleaza centrul comercial, COCOR SA (COCR), a inregistrat in ultimul trimestru al anului 2010 o cifra de afaceri de 8,4 milioane de lei, dublu fata de aceasi perioada din 2009, si un profit din exploatare de 2,8 milioane de lei, egal cu cel bugetat, fata de numai 0,03 milioane de lei in aceeasi perioada a anului anterior.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri