eMAG, ce mai mare retailer online din Romania, va anunta marti, 12 noiembrie, cele mai importante produse si oferte care urmeaza sa fie incluse in oferta Black Friday 2019. Black Friday eMAG 2019 va avea loc la data de 15 noiembrie.

“Iulian Stanciu, CEO, si Tudor Manea, General Manager, vin sa dezvaluie cum se pregateste eMAG pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an. Te invitam marti, 12 noiembrie, ora 10:00, sa afli, in avanpremiera, care sunt surprizele pe care Black Friday la eMAG le aduce anul acesta”, se mentioneaza intr-un anunt trimis de eMAG presei.

Black Friday 2019 depaseste 300 mil. euro. Ultimele cumparaturi generoase inainte de recesiune?

Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro la nivelul lunii noiembrie, arata o analiza a firmei de consultanta Frames, realizata pe baza estimarilor din piata.

“Business-ul de Black Friday 2019 vine intr-un moment cum nu se poate mai bun si in privinta cererii, cresterile de salarii si modificarea obiceiurilor de consum generand un plus semnificativ in acest segment", spun reprezentantii companiei.

Potrivit estimarilor analistilor de la Frames, editia din acest an va aduce un plus de cel putin 50 de milioane de euro incasari pentru retaileri, in conditiile in care campania de "Black Friday" a ajuns la un nivel de maturitate.

Un alt raport Frames anticipeaza insa ca acesta ar putea sa fie ultimul Black Friday din Romania inainte de o noua recesiune.

"Estimarile analistilor privind avansul preturilor in 2020, posibila modificare a taxelor si impozitelor, discutiile legate de o posibila criza pun o presiune pe decizia de cumparare. Sa cumparam acum, pentru ca la anul s-ar putea sa fie prea tarziu, pare a fi cuvantul de ordine. Iar comerciantii par sa fi captat acest interes suplimentar, accentuand prin diverse mesaje de promovare acest impuls", se mentioneaza in raportul Frames.

Pentru ce produse s-au 'luptat' romanii de Black Friday 2018

In randul celor mai inedite produse intrate in promotia eMAG Black Friday 2018 s-au aflat biletele la evenimente sportive precum Finala Champions League Madrid 2019, sau cursele de Formula 1 din Austria, Italia si Ungaria, dar si biletele la concerte precum cel sustinut de Metalica la Bucuresti.

La capitolul telefoane mobile, rivalitatea Android vs Apple s-a tradus in preturi speciale pentru Samsung Galaxy S9 Plus si Apple iPhone X. De Black Friday 2018, eMAG a vandut Samsung Galaxy S9 Plus (varianta de 64 GB) la un pret promotional de 2.949 lei, in vreme ce Apple iPhone X a avut un pret de 3,499 lei. Astazi, cu un an mai tarziu, eMAG vinde acelasi Samsung pentru 2.890 lei, iar telefonul Apple costa 4.890 lei.

Asa cum se intampla aproape in fiecare an, produsele cele mai cautate de Black Friday au fost epuizate chiar din primele minute. Astfel, de Black Friday 2018, eMAG a inregistrat 21.170 de comenzi in primele cinci secunde de la deschiderea ofertelor.

In topul celor mai vandute produse la eMAG s-au aflat electrocasnicele mici, televizoarele, telefoanele, alaturi de produse IT, pentru casa si bricolaj, articole fashion si de ingrijire personala. In promotie au intrat peste 3.000.000 de produse, carora li s-au adaugat oferte speciale de la 6.100 de parteneri din Marketplace.

Pe langa mii de smartwatch-uri si console de jocuri, au fost adaugate in cos masini si sute de mii de anvelope de iarna, precum si alte produse de sezon: freze de zapada, aeroterme, instalatii de brad si jucarii. De Black Friday 2018, eMAG a avut 9,5 milioane de vizite, utilizatorii petrecand astfel un timp cumulat de 227 de ani, 341 zile si 16 ore pe website-ul retailerului.

eMAG a inregistrat de Black Friday comenzi in valoare de 460 de milioane de lei, cu 28% mai mult decat in 2017. 34% dintre tranzactii au fost achitate online cu cardul.

Black Friday 2018: valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 526 lei

Valoarea totala a tranzactiilor platite online a atins 157 de milioane de lei in ziua de Black Friday si 198 de milioane de lei in Black Weekend, potrivit procesatorului de plati PayU Romania. De asmenea, valoare totala a tranzactiilor (platite online, cat si la livrare, a fost estimata la peste 1 mld. lei).

  • Black Weekend a inregistrat 376.289 de tranzactii platite online cu cardul;
  • Valoarea totala a tranzactiilor platite atat online, cat si la livrare este estimata la peste 1 miliard de lei;
  • Valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 526 de lei;
  • Minutul de aur a fost in intervalul 6:56-6:57, cand s-au inregistrat 1.135 de plati online;
  • 7 din 10 cumparatori au platit cu un singur click;
  • Principalele categorii de produse care au inregistrat vanzari uriase raman IT&C si Fashion, turismul castigand tot mai mult teren;
  • Cea mai mare tranzactie online a fost de 129.635 de lei, cosul de cumparaturi continand aur;
  • In topul tarilor care au cumparat de Black Friday in magazinele online din Romania se afla Marea Britanie, Ungaria si Germania.

La prima ora a diminetii de 16 noiembrie, PayU Romania anunta ca intre 0:00 si 7:00 s-au realizat aproximativ 10.000 de tranzactii in valoare totala de 4 milioane de lei.

Varful maxim a fost atins la 6:57:13, cand cand s-au vandut in acelasi timp 229 de produse. Valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 377 de lei.

Ce site-uri din Romania organizeaza Black Friday in 2019 si cand incep ofertele

Black Friday 2019 este cel mai important eveniment de shopping al anului. Anumite magazine au demarat deja oferte de Black Friday, insa punctul culminant va fi atins pe 15 noiembrie, atunci cand eMAG si cei mai mari retaileri din Romania au anuntat campanii speciale in care reducerile de preturi vor ajunge si la 80-90%.

Altex si evoMAG sunt cele mai mari magazine care au inceput deja ofertele Black Friday 2019.

Cititi mai mult despre ofertele magazinelor care au inceput deja Black Friday.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Money »



Setari Cookie-uri