Companiile pot adresa utilizatorii serviciului de mobile advertising AdPlus al Vodafone printr-un nou criteriu de selectie, in functie de pozitionarea acestora. Prin Location-Based Advertising, clientii care si-au exprimat in prealabil acordul explicit pot primi informatii comerciale in timp real in interiorul celor mai importante centre comerciale din Romania, in functie de interesul manifestat si de profil, conform oficialilor Vodafone.

„De acum, toti utilizatorii care si-au manifestat acordul de a fi adresati prin serviciile noastre de mobile advertising pot primi comunicari comerciale de la brand-urile preferate, in timp real, cand intra in cele mai importante centre comerciale din tara”, a declarat Horatiu Dimulescu, manager, online content and mobile advertising, Vodafone Romania.

Location-Based Advertising, serviciu ce suporta atat comunicare prin SMS cat si prin MMS, completeaza criteriile de selectie oferite de Vodafone, cum ar fi: venitul potential al utilizatorului, varsta, gen, domiciliul sau tipul de telefon utilizat.

Serviciul AdPlus permite selectarea precisa a audientei in functie de criterii de segmentare actualizate frecvent, exactitatea alegerii momentului expunerii la mesaj precum si posibilitatea de a realiza campanii interactive prin care raspunsul din partea utilizatorilor se obtine in timp real, prin functionalitati de tip click2call, click2sms sauclick2browse.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si