YouTube va inaspri regulile de acces si controalele asupra canalelor sale pentru a-si linisti clientii publicitari dupa o serie de derapaje constatate in continutul lor online, relateaza AFP, citata de Agerpres.

"Nu se poate nega ca 2017 a fost un an dificil cu mai multe probleme care ne-au afectat comunitatea si partenerii nostri publicitari", a declarat Paul Muret, vicepresedinte al YouTube, intr-un mesaj postat marti pe platforma pentru care publicitatea online reprezinta cea mai mare parte din venituri.

"Provocarile pe care le-am dezvaluit in 2017 ne-au ajutat sa intreprindem schimbari dificile in 2018", a adaugat el.

De acum inainte, canalele vor trebui sa aiba cel putin 1.000 de abonati si 4.000 de ore de timp de vizionare in anul precedent pentru a fi admisibile pe platforma, potrivit lui Paul Muret. Anterior, un canal avea nevoie de un numar minim de 10.000 de vizualizari.

"Vrem sa luam in considerare dimensiunea canalului, implicare audientei si atitudinea fondatorului pentru a decide daca va fi admis sau nu", a adaugat Muret.

Mai mult, YouTube va supraveghea spam-urile sau orice alt semnal abuziv pentru a se asigura ca continutul ramane in acord cu carta Google. De asemenea, platforma le va asigura partenerilor sai publicitari ameliorari ale modalitatilor de control al clipurilor video din portofoliul Google Preferred, care le permite companiilor sa identifice canalele cele mai populare.

Aceste schimbari ar urma sa aiba impact asupra unui "numar semnificativ" de canale, potrivit platformei.

In noiembrie anul trecut, YouTube a sters mii de videoclipuri cu copii care erau insotite de comentarii foarte deplasate, chiar suspectate ca ar apartine unor pedofili, dupa un articol din cotidianul The Times care relata ca reclamele la marci mari precum Adidas, Amazon sau Mars apar alaturi de aceste continuturi cu copii.

Potrivit altor media, mai multe companii au decis sa nu mai plaseze reclame pe YouTube din acest motiv. Grupul informatic american HP a confirmat pentru AFP ca a cerut Google "sa suspende imediat orice publicitate pe YouTube".

Sursa foto: dennizn / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri