Carbochim Cluj a obtinut in primele trei luni ale anului un profit net de 638.662 lei (173.079 euro), de peste sase ori mai mare fata de aceeasi perioada din 2007, in timp ce afacerile companiei s-au comprimat usor, potrivit datelor publicate pe Bursa de Valori Bucuresti.
In primul trimestru din 2007, fabricantul de produse abrazive raportase castiguri de 98.434 lei.

Afacerile Carbochim au ajuns la 8,31 milioane lei (2,25 milioane euro) in primul trimestru, in scadere cu circa 3% fata de intervalul similar din 2007, cand cifra de afaceri se ridica la 8,54 milioane lei.

Veniturile au stagnat la nivelul de 8,79 milioane lei (2,38 milioane euro), in timp ce compania a reusit sa isi reduca cheltuielile cu 7%, la 8,03 milioane lei (2,18 milioane euro), fata de perioada similara de anul trecut, cand costurile se cifrau la 8,62 milioane lei.

Carbochim Cluj-Napoca anticipeaza ca va obtine in acest an un profit brut de 1,5 milioane lei, de 7,2 ori mai mare fata de cel inregistrat anul trecut, si venituri in urcare cu aproape 6%, la 35,03 milioane lei, potrivit bugetului aprobat de actionarii companiei.

Carbochim Cluj-Napoca are un capital social de 9,71 milioane lei, divizat in 3,88 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 2,50 lei.

Directorul general al companiei, Viorel Dorin Popoviciu, detine 17,66% din capital, SIF Banat-Crisana controleaza 13,09%, Broker Cluj are o participatie de 7,51%, in timp ce alte patru persoane detin aproape 40%, potrivit ultimei raportari.

Actiunile companiei se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul CBC. Capitalizarea Carbochim este de 58,62 milioane lei (16 milioane euro), aferenta cotatiei de 15,10 lei, stabilita in sedinta din 8 mai.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri