Veranda Mall Obor, cel mai asteptat proiect comercial de pe finalul acestui an, si-a deschis portile pentru publicul larg, ridicand astfel numarul de mall-uri din Capitala la noua unitati, o schimbare radicala la fata a Bucurestiului si a comertului modern in ultimii ani din Romania.

Situat pe strada Ziduri Mosi, in imediata vecinatate a pietei Obor, una cu traditie de sute de ani, Veranda Mall este primul pariu al familiei Pogonaru pe un centru comercial de proximitate, care isi doreste sa fie un spatiu complementar zonei comerciale.

Centrul comercial si-a deschis portile inca din primele ore ale diminetii, cand Carrefour, hipermarketul de 7.500 mp si principala ancora a proiectului si-a intampinat clientii cu zeci de oferte la nenumarate categorii de produse.

Estimarile organizatorilor au fost cu mult depasite in prima zi de deschidere, nu mai putin de 30.000 de clienti trecand pragul centrului comercial in primele ore de la inaugurare.

“Din studiile pe care le-am realizat, raportandu-ne la o populatie de 430.000 de locuitori ce se afla in vecinatatea proiectului Veranda Mall, estimam un trafic zilnic de aproximativ 20.000 de persoane. La deschidere asteptarile ne-au fost date peste cap si exista premisele unei evolutii in acest sens”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul centrului comercial Veranda si fiul omului de afaceri Florin Pogonaru, cunoscut mediului de business pentru investitiile in industria maselor plastice, real-estate si pentru plasamentele in piata de capital.

Potrivit tanarului antreprenor Andrei Pogonaru (31 de ani), cartierul Obor avea nevoie de un suflu nou, de noi spatii comerciale moderne, care sa aduca o zona comerciala cu traditie la curent cu schimbarile din piata.

“Oborul avea nevoie de cafenele si restaurante, de spatii de joaca si distractie, de spatii de retail moderne, care sa completeze peisajul comercial din zona. In prezent, 97% din totalul suprafetei inchiriabile a fost acoperit, iar in urmatoarele saptamani estimam ca vom incheia si restul de spatii disponibile”, au mai spus oficialii Veranda.

Targ de Craciun si patinoar, la intrarea in centrul comercial

Dezvoltatorul proiectului Veranda Mall si-a anuntat intentiile de a dezvolta un targ de Craciun, precum si un patinoar inca din urma cu mai multe luni, iar discutiile pentru a incepe plasarea acestor facilitati urmeaza sa capete contur in perioada urmatoare.

“Vom incepe constructia unui patinoar pe o suprafata de circa 700 mp la intrarea in centrul comercial, iar in a doua parte a lunii vom demara si amplasarea unui targ de Craciun modern, ca in strainatate. Sunt investitii planificate si care vor capata contur in perioada urmatoare”, a mai adaugat Andrei Pogonaru.

Veranda Mall a necesitat un efort investitional ce s-a ridicat la 60 milioane de euro, iar o parte importanta din investitie a fost alocata dezvoltarii unei esplanade de 15.000 mp.

Centrul comercial Veranda Mall are o suprafata de 30.000 mp si include aproximativ 100 de centre comerciale. Principalele ancore ale centrului comercial sunt hipermarketul Carrefour (7.500 mp) si retailerul de moda H&M (2.200 mp), dispus pe doua etaje.

Printre alti chiriasi care se regasesc in proiectul comercial se numara lantul de magazine TATI, primul din Romania, dar si marci cunoscute precum C&A, LC Waikiki, CCC, Deichmann, Salamander, Jolidon sau Adesgo, carora li se alatura alte nume cunoscute de magazine, asa cum este cazul Sephora, Gerovital, DM, Yves Rocher, Pepco, Optiblu, B&B sau Kitchen Shop.

Zona de restaurante este situata la baza proiectului comercial, printre chiriasii proiectului fiind KFC, Oro Toro, Mesopotamia, Salad Box, Mc Donald’s, precum si multi altii.

Dezvoltatorii proiectului Veranda Mall Obor au anuntat ca vor pune la dispozitia clientilor centrului comercial o parcare cu aproximativ 1.200 de locuri de parcare gratuite.

Centrul comercial Veranda Mall din cartierul Obor s-a dezvoltat ca urmare a relocarii fabricii de mase plastice si produse chimice Prodplast, de langa piata Obor pe platforma industriala Faur. Investitiile in proiect au fost sustinute in proportie de 60% din capitaluri proprii, iar diferenta a fost acoperita ca urmare a unei finantari bancare.

Tot in acest an a fost deschis si proiectul ParkLake, din cartierul Titan, o investitie de circa 180 de milioane de euro pentru 70.000 mp suprafata totala inchiriabila.

Bucurestiul este unul dintre cele mai disputate orase din Romania in privinta proiectelor comerciale tip mall din Romania, nu mai putin de noua astfel de spatii fiind repartizate in cele mai importante puncte din Capitala.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri