Bucuresti si Praga au atras, fiecare, cate 22 de noi branduri, ceea ce pozitioneaza cele doua capitale europene pe primul loc in topul oraselor din Europa Centrala si de Est in care noi retaileri au deschis spatii comerciale, potrivit CBRE. Retaileri precum Forever 21, Uterque, 4F, O bag, US Polo, COS, Skechers, Superdry sau NYX sunt doar cateva nume care si-au extins activitatea in regiunea Europei Centrale si de Est, toti inaugurand spatii comerciale si in Romania.

"Generatia Millennials cheltuie aproximativ 50% din venituri pe relaxare, in special pentru iesirile cu prietenii, achizitii de produse si servicii, cinematograf, concerte sau activitati variate, tendinta care se observa si in cazul Generatiei Z, a persoanelor nascute intre 1995 si 2010. Spre deosebire de Millennials, cei din Generatia Z isi doresc sa petreaca mai mult timp liber fiind mai productivi sau creativi si nu doar pentru iesirile cu prietenii. Tot acestia sunt si cei pentru care granitele dintre online si offline nu mai exista si, practic un magazin fizic si o oferta online nu vor mai oferi diferente notabile. Aici intervine avantajul conceptului omni-channel, care va elimina barierele comerciale dintre traditional si online", a declarat Luiza Moraru (foto), head of asset&retail services, CBRE.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont