Retailerul turc Jimmy Key, specializat în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, va deschide primul magazin din România în cadrul centrului comercial ParkLake Shopping Center din București, dezvoltat de Sonae Sierra.

Jimmy Key a închiriat un spațiu în cadrul proiectului printr-o tranzacție intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

„România este o piață care oferă oportunități pentru retailerii activi pe toate segmentele, iar acest lucru s-a văzut prin numărul mare de noi branduri care au intrat pe piața locală în ultimul an - atât din retail-ul de modă, cât și din cel de food & beverage. Atrași de infrastructura modernă de retail și adaptată comportamentului consumatorului, precum și de particularitățile clienților români, retailerii văd România ca o piață atractivă pentru implementarea planurilor lor de extindere. Deschiderea primului magazin Jimmy Key din România în ParkLake Shopping Center vine după o analiză foarte atentă a pieţei din Bucureşti”, a declarat, Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.

România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia. Jimmy Key a crescut exponențial de-a lungul anilor și s-a impus ca un brand de renume în Turcia, cu 60 de magazine independente.

„Conform strategiei de expansiune globală, Jimmy Key a decis să deschidă primul magazin în România, în ParkLake, planificat pentru lansare în prima jumatate a lunii august. Deschiderea primului magazin din România marchează o piatră de hotar semnificativă pentru Jimmy Key, iar brandul este încântat să aducă stilul caracteristic și spiritul modei pe această nouă piață”, a declarat și Elvan Unluturk, Președinte Consiliu de Administrație Jimmy Key.

Enluturk a anunțat că retailerul are planuri de a deschide mai multe magazine în țară în următorii câțiva ani.

În următorii cinci ani, Jimmy Key plănuiește să deschidă peste zece magazine în România, conform strategiei sale globale. Brandul își propune să devină un lider de fashion în regiune, cu magazine în Turcia, Cipru, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite și Arabia Saudită.

Jimmy Key este un brand turcesc de îmbrăcăminte pentru femei, fondat în 1997. Compania-mamă, Sun Tekstil, creează colecții de articole de îmbrăcăminte și țesături pentru cei mai mari retaileri din lume de mai bine de 35 de ani. Parte dintr-un grup cu multa experienta, Jimmy Key creează colecții în tendințe și sustenabile.

Sursa foto: Parklake

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri