"Cererea pentru spatii comerciale si numarul tranzactiilor incheiate vor spori in 2010, in special in a doua jumatate a anului, desi nu suficient de mult pentru a determina o crestere a nivelului chiriilor. Perspectiva pentru spatiile stradale in locatii principale pare promitatoare, datorita cererii in crestere din partea brandurilor de lux", a explicat Georgiana Andrei (foto), manager al diviziei de retail in cadrul Colliers.
In ceea ce priveste chiriasii noi intrati pe piata locala in 2009, printre acestia se numara: Desigual, Franco Feruzzi, Xside, Jack&Jones, Vero Moda, Sasch, Brooksfield, C&A, House, GAP, Yamamay, Kiabi, Coyoco, Marrionaud, Go Sport, Kix, Decathlon, Sergent Major, Smyk, Next Home si Cinnabon.
“Pentru a asigura semnarea contractelor cu chiriasii noi, proprietarii au fost nevoiti sa reduca nivelul chiriilor cu 20-25% fata de inceputul anului sau 30-35% fata de varfurile atinse in semestrul al doilea din 2008. Chiar si in spatiile cu chiriasi stabili, au fost reduceri de 15-30% in urma renegocierilor, agreate, in general pentru o perioada de unu-doi ani”, sustin consultantii Colliers.
Colliers International este un parteneriat global intre companii care furnizeza consultanta imobiliara, avand 294 de birouri in 61 de tari. In Europa Centrala si de Est, Colliers International furnizeaza servicii in Romania, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Rusia, Ucraina, Bulgaria, Serbia si Muntenegru.
Citeste si Cum au supravietuit jucatorii din piata de retail in 2009.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: