Centrul comercial Militari Shopping Center, dezvoltat de Land Development Proiect, parte a grupului Atrium European Real Estate Limited, a inregistrat anul trecut venituri din chiriile nete de 5,7 milioane de euro, cu o treime mai mici fata de asteptarile companiei de la deschiderea proiectului.
Veniturile din chiriile nete, dupa deducerea cheltuielilor, incasate de proprietarii Militari Shopping Center (foto) au fost de 5,7 milioane de euro in 2009. La deschiderea din luna aprilie a anului trecut, oficialii companiei estimau venituri de 8,6 milioane de euro pentru anul 2009.

Parcul de retail Militari Shopping Center, amplasat in vestul Bucurestiului, a fost deschis in primavara anului trecut, in urma unei investitii de 75 milioane de euro, printre chiriasi numarandu-se Deichmann, Decathlon, C&A, Humanic, Takko, Auchan si New Yorker.

Proiectul a fost extins in toamna anului trecut, dupa o investitie de 6,5 milioane de euro, iar suprafata inchiriabila a crescut la 53.100 mp.

Valoarea proiectului a urcat la 78,8 milioane de euro, in timp ce gradul de ocupare a coborat la 99,61%, potrivit raportului anual al Atrium.

Printre chiriasii parcului de retail se mai numara Hervis, Leonardo, dm, adidas, Media Galaxy, Domo, Kenvelo, Orsay, Sephora si Kiabi.

Militari Shopping Center a fost dezvoltat Land Development Proiect, parte a grupului Atrium European Real Estate Limited, iar inchirierea spatiilor a fost asigurata de Krammer & Wagner Project Development.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri