Fanii Coldplay înscriși în campania de presale pentru a participa la concertul de pe 12 iunie 2024 din București s-au pus la „coada” digitală în această dimineață pentru a-și cumpăra biletele. La puțin peste 30 de minute de la deschiderea sesiunii de presale, unii dintre ei sunt anunțați că mai au zeci de mii de persoane care așteaptă înaintea lor. Mai multe printscreen-uri în materialul de mai jos.

Cei care vor putea să își ia primii bilet la concertul Coldplay, organizat pe 12 iunie 2024 în București, sunt fanii care s-au înregistrat în campania de presale. E important de știut că, dacă te-ai înregistrat în această campanie, acest lucru nu îți garantează obținerea biletului, ci acestea vor fi oferite pe sistemul primul venit, primul servit. Drept urmare, având în vedere informațiile primite de wall-street.ro de la mai mulți fani înscriși în campanie, cei care nu s-au „pus din timp” la coadă riscă să nu poată cumpăra bilete în această sesiune.

Campania a început la ora 9:00 în această dimineață pentru București, precum și pentru Atena, Budapesta, Lyon, Roma și Helsinki, și la 10:00 pentru Düsseldorf, Munich, Viena și Dublin. Așa cum se poate vedea în printscreen-urile primite de la mai mulți utilizatori, unii dintre ei au și peste 70.000 de persoane care așteaptă înaintea lor pentru a obține biletele.

Dacă nu ați prins bilete în această campanie, următoarea va fi derulată de la ora 15:00 ca urmare a unui parteneriat realizat cu BCR. Condițiile de participare pentru clienți sunt:
• Să dețină un card Mastecard valid;
• Să intre pe site-ul BCR - www.bcr.ro/ro/george-circles/coldplay-2024
• Să introducă primele șase cifre ale cardului • Să finalizeze achiziția biletelor; nu vor putea fi achiziționate decât maximum 4 bilete/card.

Sursa foto: printscreen WAll-street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri