Dupa mai bine de un an de la lansare, aplicatia Taraba Virtuala a fost bine primita in piata, mamicile fiind cei mai importanti clienti, fiind categoria cea mai preocupata de naturaletea produselor. De curand, cei doi fondatori ai startup-ului au lansat si un site, de la care asteapta un impact important in vanzari. Roxana Bitoleanu, co-fondator Taraba Virtuala, a povestit la emisiunea Inspiratie in Business ce planuri de viitor au pentru acest proiect.

Taraba Virtuala a castigat premiul in promovare oferit de InternetCorp, in cadrul competitiei de pitching din evenimentul Fast Forward Business Summit, organizat de wall-street.ro, in parteneriat cu EY Romania.

Roxana a explicat, in cadrul emisiunii, ca investitia a fost de 5.000 de euro, pana in acest moment. "Aceasta a fost investitia in bani, dar daca ar fi sa cuantific timpul investit de noi in proiect, cred ca pot spune ca investitia depaseste 100.000 de euro".

In acest moment, aplicatia are pesye 70 de producatori iar Bucuresti este cea mai mare piata. Aplicatia mai este activa si in Brasov, Cluj si Timisoara, dar cei doi antreprenori vizeaza extinderea in toate marile orase ale tarii si chiar peste granite.

"Nevoia de produse locale este la nivel global, dar si mai stringenta este in Europa de Est si in tarile africate. Poate intr-un an vom reusi sa ne extindem si intr-una din tarile din aceste regiuni", a explicat Roxana.

Urmareste emisiunea integral pentru a afla toate planuri si obiectivele startup-ului Taraba Virtuala.

Citește și
Cine ne poate scoate din cercul vicios al populismului?
Setari Cookie-uri