Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat a publicat, astazi, lista aplicantilor la editia a doua a programului Start-Up Nation admisi de principiu la finantare, precum si lista aplicantilor respinsi la finantare.

Acestia vor primi, pe adresele de corespondenta, incepand de astazi, 3 iunie, scrisorile de acceptare de principiu la finantare, precum si scrisorile de respingere cu motivele care au condus la aceasta decizie, conform unui comunicat trimis de minister.

”Astazi publicam lista aplicantilor admisi la finantare, asa cum am promis. Pentru a ramane in grafic, le transmit antreprenorilor sa pregateasca la timp documentele necesare. Prin acest tip de parteneriat si editia Start-Up Nation 2018 va fi una de succes”, a declarat Stefan-Radu Oprea, ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.

Aplicantii care primesc scrisoarea de respingere pot depune contestatie in termen de 5 zile calendaristice de la data transmiterii actului administrativ pe adresa Agentiei regionale pentru IMM, Atragere de Investitii si Promovare Export. Actul administrativ de respingere se refera la neindeplinirea conditiilor din punct de vedere administrativ si al eligibilitatii, veridicitatii si conformitatii celor inscrise in Planul de afaceri on-line cu documentele justificative depuse.

Aplicantii declarati acceptati de principiu la finantare si in limita bugetului alocat vor fi contactati de catre echipele Agentiei regionale de care apartin pentru a fi programati la semnarea acordului de finantare.

Start-up Nationa 2018: ce documente trebuie sa pregateasca cei admisi in program

Pentru a asigura rapiditate in semnarea si inmanarea acordurilor de finantare, pe baza carora beneficiarii pot demara implementarea planului de afaceri, ministerul ii roaga pe toti aplicantii admisi, care se regasesc in lista , pana la numarul 8.645 inclusiv, sa pregateasca urmatoarele documente:

1. cererea tip de acord de principiu pentru finantare (Anexa 3), semnata de reprezentantul legal sau imputernicitul societatii;

2. certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetul general consolidat, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru care au cod unic de inregistrare fiscala, conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, in original sau copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului;

3. certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetele locale, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru (indiferent daca au sau nu cod unic de inregistrare fiscala), in original sau in copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului. In cazul in care firma nu este inregistrata ca fiind platitoare in cadrul administratiei respective, se solicita o adeverinta;

4. documentul emis de catre ONRC din care sa rezulte ca intreprinderile beneficiare sunt intreprinderi nou infiintate de catre persoane fizice care nu au sau nu au avut calitatea de actionar sau asociat intr-o alta intreprindere mica sau mijlocie care desfasoara sau a desfasurat aceeasi activitate autorizata (cod CAEN) pe care aplica in cadrul programului in anul anterior inscrierii sau in anul inscrierii pana la deschiderea sesiunii de inscriere si documentul emis de catre ONRC din care sa rezulte daca actionarii/ asociatii solicitantului au avut/nu au avut calitatea de administrator sau asociat unic intr-o societate comerciala care a fost declarata in insolventa sau faliment in ultimii 5 ani (2013, 2014, 2015, 2016, 2017).

Ministerul atrage atentia referitor la faptul ca "la ONRC se va solicita documentul emis pentru programul Start-Up Nation!"

Imediat dupa solutionarea tuturor contestatiilor, toti aplicantii declarati admisi in limita bugetului, de la numarul 8.646 pana la epuizarea bugetului alocat programului, in valoare de 2 miliarde de lei, vor fi chemati la contractare.

Lista cu cei admisi o puteti consulta AICI.

Sursa foto: rawpixel.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri