Prin proiectul “Eticheta curata” consumatorii pot cumpara mezeluri fara gluten, fara amidon, fara MDM, fara soia, coloranti sintetici sau monoglutamat de sodiu adaugat.

“Lucram de un an la acest proiect, astazi lansam campania noastra de eticheta curata. Acum 23 de ani lucrurile erau traditionale, se lucra cu carne, 1-2 E-uri. Au venit lanturile de supermarket si a trebuit sa avem termene de garantie. A trebuit sa ne adaptam si sa reusim sa ajungem in magazinele din intreaga tara, de aici si aparitia conservantilor. A existat si presiunea pretului, au aparut promotiile, trebuia sa avem un pret competitiv la raft. E o chestiune valabila la nivel european. 70% din cosul de zi cu zi a romanului este dat de zona alimentara. Intreaga industrie s-a dus spre cat mai multe E-uri. De acum sase ani mi-am propus sa facem produse sanatoase, am fost primii care am cumparat tehnologie high-pressure (presiune la rece), am pus mai putini aditivi”, a spus Radu Timis.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont