British Airways, o noua campanie de brand si investitii de 5 mld. lire sterline

British Airways lanseaza cea mai mare campanie publicitara de brand din ultimii zece ani, sincronizata cu un program de investitii pe cinci ani, de 5 miliarde de lire sterline.

Compania readuce in centrul atentiei sloganul istoric To Fly. To Serve. (A zbura. A servi.).

Datorita acestei investitii, oaspetii British Airways vor beneficia de aeronave noi, cabine World Traveller (economic) si World Traveller Plus (economic superior) noi, o cabina First modernizata, imbunatatiri semnificative in aeroportul Gatwick si lounge-uri mai bune in intreaga retea a companiei aeriene.

Vor fi alocate fonduri si pentru imbunatatirea serviciilor de catering si achizitionarea de noi tehnologii care sa permita o calatorie mai confortabila si mai convenabila, atat la sol, cat si in aer.

„Echipele tehnologice depun eforturi pentru a aduce mai multe imbunatatiri accesibile clientilor pe pagina web si in aplicatii. Echipa de pe aeroport dezvolta mai multe servicii pentru oaspetii cabinelor premium. Echipa de catering reinnoieste meniurile si lista vinurilor. Toate aceste schimbari au loc acum, dar avem si multe planuri pentru viitor. Intreaga companie aeriana isi respecta promisiunea, To Fly. To Serve”, a precizat
Frank van der Post, Manager Brand si Customer Experience in cadrul British Airways.

Spotul publicitar de 90 de secunde a fost lansat pe 21 septembrie pe pagina de Facebook a companiei. Compania aeriana a folosit pentru prima data mediile de socializare pentru a transmite in premiera un spot publicitar.

British Airways este o companie aeriana globala, care ofera servicii complete, avand o retea de rute ce acopera peste 150 destinatii din 75 tari. British Airways opereaza de pe Terminalul 5 al Aeroportului Heathrow din Londra. Terminalul 5 este destinat in exclusivitate oaspetilor companiei si are o capacitate de peste 30 milioane de clienti pe an.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri